klik "follow" je..jgn bnyk tnye..!haha (+_+)"

Sunday, June 27, 2010

doa kan aku wahai shabat andai yg mngenali ku..

perasaan xsbar ble la aq nk dpt keje..aq xksah le kje pe pn..yg penting halal..dpt gaji aku nk bg sebahagian dr gji aku tu kt ibu..dan aq nk smpan sparuh lg utk byr pe yg ptut mse akn dtg..dan aq harap sgt ble aq dpt kje aq nak tmpun gle2 dgn tnpa sebarang gngguan dr sesiapa pn sewaktu aq keje nnt..aq xnk jd mcm yg lepas2..aq pnt nk layan bnde2 yg xpatut..

korang doakn aq dpt kje scepat mgkin..aq harap sgt..
mngkin dgn doa yg ikhlas dr korng dpt bntu aq n mngkin dr segi pertolongan korng tu..korang dpt hikmah dr sbalik itu..sbb mmbantu itu adalah perkara mulia bergantung pd ape yg korang wat..allah s.w.t tdak kedekut mmberi pahala pd kita cme kita yang xrebut pahala itu pda-Nya....

walaupan xdpt bg pertolongan dr segi tolong mncari lubang2 kje yg pnting sepotong doa utk aq pn sdah memadai bg aq..

"ya allah..engkau mdah kan perjalanan aku dimasa akan dtg..engkau la yang maha kuasa lagi maha penyayang n mengasihi..hanya engkau yg mampu melindungi ku dan menentukan takdir kehidupan ku..ape yang mampu aku lakukan hanya melaksanakan..amin.."

No comments: